30 January 2012

7 hari mencintaiku

Salam semua..

7 hari mencintaiku ni tajuk novel tau, dah baca x??

Aku baru jer habis baca, sangat sangat best tau!! Sangat best ye..
Kisah seorang lelaki yg sanggup menolak ego, yg sentiasa sabar, penyayang, romantik dan pemurah. Khuzairi sanggup bersabar semata-mata mahu memikat hati isterinya. Perempuan manalah yg x cair kn kalau dpt kali yg cmtu? kn kn..
Tapi kan.. isteri dia ni, Mia tersangat2 la degil,keras kepala, kurang ajar, degil... ha, bygkan la cmne laki die tu nk tawan hati Mia ni..

Penat aku baca novel yang tebal ni, haha.. amek mase beberapa hari nak habis bace sebab kene kumpulkan kekuatan membaca novel ni, haha.. penuh emosi tau aku bace..hehehe..

Yang penting, memang berbaloi bace..Aku harap, moge2 aku pun akan dapat suami mcm Khuzairi, suami Mia ni.. keh3~

 


No comments:

Post a Comment