27 April 2011

5 more chipsmore

Salam semua..

5 more chipsmore? haha.. xde kaitan pon la..saje jek.. jus nk bgtau, aku ade lagi 5paper untuk final exam kali ni.. huwaa..pasni sumenye subjek yg agak sush...hukhuk.. takut nye

Alhamdulillah, td 1st paper dh selamat iaitu subjek untuk hubungan etnik. Aku telah berjaya menikam A B C D dgn jayanye, haha..
so skrg ni mase utk bertawakal~

Jumaat ni plak, ade paper construction engineering. takutnye.. sbb aku kene byk meghafal..huwaa..



Ya Allah, skrg ni siyesly aku sgt2 takut nk hadapi lg 5 paper ni. xthu la nape debar sgt2 ni. myb sbb aku xyakin dgn kemampuan diri aku kot, nk2 bile tgk carry mark aku dh kua.
Hmmmmmm...PAST IS PAST k!

NADZIRAH! Bangun k.. ape yg dh berlalu biarkan berlalu. Sekarang ni mase untuk berjuang hingga ke titisan terakhir.  Bagus ke x result lps ni, tu sume ketentuan Allah.
Ade hikmahnye semua perkara ini berlaku..

No comments:

Post a Comment