02 February 2011

Girls' Day Out


 going out. eating out. hanging out. having a fun day!

Since we were leaving for our study places to proceed our studies in about 5 days, 
we decided to go out and have some fun! 
It was a girls’ day out.
 ahahahaha!

azma, tasya, aku, echa, amy, yatie




ok girls, karaoke time!
Jom kite gegar kan melaka tercinte ni
haha..







photoshoot plak
 berangan jd model kejap, ngeh3~ ok







the best part!
 meet Puan syan kyan our classmate at SDARY
wowww
semua nk menjerit mcm org giler sbb xcited sgt2
btw
credit to puan sbb maseh ingat nama kami sume lg
hee...


Puan syan kyan not a woman k.. haha..



 okeh, done d citu lets going to party..
haha silap2 jom mkn, lapo 
hehe.



tumpang p.cik ni, sbb tmpat karoke dgn car park jauh..thanks p.cik!


next,
 Melaka Central teman yatie beli tiket balek perlis 


tunggu yatie, hee..

tiket sold out! sobsob..


So, in the end, we had so much fun. 
Awh, I’m sooo gonna miss you all.
thanks azma, yatie, amy, tasya n echa
for the great time!
mmuuaahhh




4 comments:

  1. wah....best kan dpt hang out dengan kwn2...rindu time study dulu2...huhu

    ReplyDelete