12 January 2011

1st day lab mekanik bhn

Hari ni adalah hari pertama aku masuk makmal kejuruteraan struktur ringan 
utk subjek makmal mekanik bahan. 
Bukan main kecoh lagi. 
Wu wa wu wa... 
Dengan aku aku kepochi sama.
Mule2 masuk kls, ade bdk2 laki jek.. so aku, nad n che nad 
memerangkap kembar ku masuk la wat cm biase.. ok, then tunggu lectre sampai..
lectre dah sampai!
 tp 
dlm kls kami jus d penuhi dgn kumbang2 jek.. bunga adelah 3 kuntum sahaje.. haha..
1st time makmal, 
jus kami ber 3 je perempuan, alahai....
kami d pecah kn kepada 3 group, setiap group ade sorang perempuan n 4 orang laki..

teammate
bujang, elfi, aku, lokman n pojang

ni encik syg ye, hehe..xsame group tp 1 kls


1st experiment yg kami wat ade lah SPAN DEFLECTION (DOUBLE INTEGRATION METHOD)
ok, mst xfhm kn experiment ape nie.. hehe... ni berkaitan dengan beam deflection.. 
thu x beam tu ape?? 


nie lah beam
beam kat jambatan
beam utk bangunan

ini la alatan yg kumpulan kami gunakan utk tentukan beam deflection
deflection of beams and cantilever apparatus
Now, bermula la al-kisah nye.. aku yg kene wat report tau utk group aku, haha. Bubye!



No comments:

Post a Comment