29 January 2011

hadiah,yeah!!

Salam semua...


Alhamdulillah, aku dah selamat sampai umah. Bermulanye cuti mid sem aku.
Pejam celik, celik pejam.. dah mid sem. kejap jek kn mase berjalan. apa yg pasti nye, abes jek cuti ni test berlumba lumba la kejar kn aku, hikhikhik..


Td aku sampai kat melaka central, then mak, nabiela n aiman yg amek aku.  then kami g jenjalan jap g mkn2, n beli kek secret recipe. nyum..nyum..
suke sgt2 sbb dpt mkn, haha.. tanda2 berat bdn makin bertambah, haihh.
mase g jenjalan tetibe aku minat kt sehelai kemeja ni, cun tau! haha, tetibe jek kan.. then, adek aku yg baek ati pon berkate kate, "nk amekla, aku belanje..hadiah".
wah tersangat2 lah bahagia.. thanks biela!


sampai umah plak, aku dpt lg hadiah sempena ulang tahun ke yg ke 21 oleh mak ayah.. dapat jam tangan. cantek, pink! heee..febret kaler tu.
maceh mak ayah..





saya sayang keluarga saya!!





No comments:

Post a Comment