01 January 2011

Welcome 2011!

Wahhh, dah tahun baru lah, ni  maksudnye umo kite sume makin meningkat kn?
tetibe rase diri ni dah tua, haihhh. Papepun, Welcome 2011 n Happy new year to all...
May this year be your best ever.

Esok dah kene balek paret raja, brg2 satu pun xkms lg, kemalasan melanda! Bermula dr esok, umah ni akn menjadi semakin sunyi.  Esok aku balek uthm, adekku nabila lak balek uitm lendu.  Isnin plak, afiq kene g plkn.. so tinggal la ayah, mak n aeman ber 3 jek, sobsob :(


mak, ayah n aiman

tetibe rase kesayuan d hati yg teramat sgt. rase cm nak nangis jek. xpela, naseb adek aku nabila stdy kat melaka gak so awal2 aku dh pesan die, lau buleh, rajen2 balek umah sbb cian kat mak ayah n aeman.  td pon tgk adek aku yg kecit tu epy jek, manje ngan akk2 die.. mst die sedih kn pasni kami xde kat umah nk kaco2 die, nk bg die marah, nk wat die majok, nk amekkan nasi utk die, nak wat kn air milo tiap2 mlm, nk.... :(

It's ok.. :)

Yg pntg..
 aku kena stdy rerajen,
 ingat mak ayah sentiasa, adek2 n termasuk atok nenek ku ( baba, makwe, tokla n tok dol )
 i'allah.

doa kan sy yer.. 




No comments:

Post a Comment