13 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa



Fuhh! Dikesempatan yang ada. Aku mengambil peluang untuk melihat sendiri kehebatan filem baru Terbitan KRU.  Memang best. InsyaALLAH, kalau ada peluang, aku akan tonton lagi sekali.. tapi bukan kat wayang la, heee....  

Bagi pendapat aku, ini adalah Filem Melayu yg terhebat pernah aku lihat. Kalau sebelum ini, seronok tengok cite luar negara. Sekarang bagi aku KRU pun boleh lawan kehebatan filem negara luar. Memang filem EPIK melayu terhebat. Susah nak terangkan bertapa bestnya aku tengok filem ini. Jangan tunggu lama, ada peluang saja terus layan.



Seronok sangat bila hajat nk tgk cite ni terlaksana, lame kot tunggu cite nie.. btw, thanks to Encik Sayang sbb belanje saye, hehe.. Hari pertama lg dh g tau, sbb xsabar2... ramai gak aku jumpe kawan2 mase tu, bertambah xcited jdnye bile tgk ramao kwn2 yg same2 nk tgk cite nie.. 


apa2 pun, cite ni mmg cite yg patot d bangga kn kite sebagai anak malaysia, tahniah KRU~!


suke ummi nazeera dalam cite nie,
terserlah keayuannya..



2 comments:

  1. Mmg best!!!!! Sape xtgk lg rugi..tgk tv n dvd mst xssdp kt wyg kn~ ngeh3..

    ReplyDelete