03 March 2011

Tersentuh Hati

Tersentuh hati bila tengok budak-budak yang bekerja tengah malam, patutnya time cmnie..mereka tidur jek.. cianye :'(
Tak sanggup gila aku nk tgk.. cian sgt2. bila tgk muke die yg keletihan, mengantok... tersentuh sgt2, tak sanggup nk tgk.. 


Td aku tengok, mase adik tu tengah menjual kuih kat meja orang lain kat mc'd.. die pegang2 perut die, adik tu lapar ke?? 
Ya Allah... kesian sangat2 aku tengok adik tu.. siyesly, time aku taip utk pos ni pon aku tengah nangis.. sedih sgt2..


Camne la adik tu nye nasib kn.. 


Tak dapat bayangkan, sebab aku pon ada adik.  Aku paling lemah tengok orang yang hidup dalam kesusahan. Tak sanggup. Tersentuh hati ni.


Tak semua orang faham apa yang kita rasa kan, dan tak semua orang tahu isi hati kita. 


Apa2 pun, aku berdoa moga2 adik tu berjaya dunia akhirat. Hope lepasni, aku tak jumpe lg adik tu, tak sanggup nak tengok, sedih.






No comments:

Post a Comment