10 July 2011

Zeera dah Gemok



Salam semua..


Hai, hai..lame dah aku xupdate blog. Biase la org bz mengalahkn pm plak, kih3.. Dah seminggu aku balek dr survey camp d Teluk Ramunia, nanti next entry aku cerita pasal pengalaman aku kat sane eh.
Ni aku nk bgtau sume orang yg aku dh gemok! OMG! OMG! kihkihkih..
Haa..baru 2 bulan cuti sem ak nye bdn dh makin menjadi bulat plak, nampaknye kerje aku time cuti ni dah berjaya. hee, nk thu x kerje ape??
Haa, opkos la kerje menternak lelemak. ngeh3~


Ok, skrg timbul mslh baru pule bile paha sudh makin membesar sua jeans pula tetibe makin mengecil..haihh, kesian aku..nk gune sua jeans pun dah malu skrg ni, sobs.
Marila rakan-rakan semua membantu aku untuk menjage semula diet aku supaya menjadi manusia yg sihat cergas dan bahagia... =)

Pic pertama nie mase zaman kegemilangan hot market haha.. mase ni baru putus cinta, sebulan xselere makan tau. seminggu aku xmkn. Kalo lapo pon, aku jus mkn sosej.. tu jek la, sbbb mknn tu jek yg aku leh telan. selain dr tu, mmg ak xmkn. haa, tgk la pic ni.. mmg slim kot.. berat bdn aku pon turun 4kg tau..huhu..

Pic yang ke-2 plak, haa.. ni setahun setengah lps zmn aku kurus dlm kate lain nye aku dh gemuk semula d sbb kn hdupku yg tersangat2 lah bahagia..sampai mkn pon xingt dunia.. mkn mkn dan mkn. 
Btw, thanks tu encik sayang sbb wat hdup ni kembali ceria semula, maceh syg, luv u!



Zaman Kurus

Zaman Gem Gem (Gemok) =P





*p/s: Help! nk kurus...hahaha...



1 comment:

  1. nak putus cinta jugak la.spe la nak tlong aku putuskan cinta???

    ReplyDelete