12 June 2011

Promoter Part Time




Salam semua...

20 hari ak kerja part time di Jusco Melaka, aha..at last! ak dh xkerje lg.. penat wooo, sgt2 penat tau!
Baru ku tahu, bukan senang nk cari dwet sbnrnye...

Kerje aku langsung xde cuti sebenarnya tp d sbbkn keadaan kesihatan yg x mengizinkan aku terpaksa cuti gak, oohoo.. btw, dmm terkejut kot sbb xpernah kerja b4 this..haha..
1st day kerje, aku dah rase bosan..haha..terok kan aku ni? keekeke... Makin lama aku keje makin bosan, rase nk berhenti jep..tp mak aku kate, sabar. so hari2 lah aku dgn ecah countdown bile nk abes 2 minggu tu...

Kerja aku senang jek, aku kene layan pelanggan yg nk kasut, size ape, warna apa and paling xbleh blah mcm2 ragam pelanggan yg ak jumpe.. sbb tu ak ade wat entry pasal tips membeli kasut.. 
Aku xleh duduk, kene diri jek..kerje sehari 9 jam rehat sejam jek. so 8jam kene berdiri..fuyyooo.

kat tempat keje bersame ecah..
p/s: sila abaikan bdn sy yg makin sihat tu yek =P

zaid.. seminggu jek die gantikan paan.
xsempat plak nk tgkp pic paan die time keje.hehe





*p/s: Pengalaman mematangkan kite.. =)

1 comment: