26 June 2011



Salam semua...


Hari ni aku dah ade kat batu pahat, umah sewa aku sbb esok aku nk kene g survey camp, kire sem 3 aku la ni. Famili aku semua g kelantan sbb nyer afiq hari isnin ni dah kene daftar kat kktm. Ok, sgt2 sedih sbb jauh n xdpt join mereka. Kalau x, ari2 duk uma..ngade kn aku, hehe...


Seminggu kot aku kene g survey camp, esok pergi isnin minggu depan baru balek batu pahat dlu. Survey camp kat teluk ramunia, mersing. Hope everything will be okey, amin.
Btw, i'm gonna miss my famili so much! kucing2 aku yg 11 ekor kat rumah tu lg..haiyak, wajeb windu ma.. Baru sehari dh rindu.. sobs~


Harap2 famili aku kat kelantan tu akan selamat daftar kan afiq n selmat pulang ke melaka semula esok. Aku n rakan2 yg laen semoga selamat menjalani survey camp.. =)














*p/s: Myb seminggu xdapat on9 d sbbkn ketiadaan tenet, hee.. 

No comments:

Post a Comment