13 February 2013

♥ 23 ♥

Salam semua..



Alhamdulillah pada 24 Januari yang lalu, maka genaplah umur aku 23.. syukur ke hadrat Ilahi atas segala kurniaan yang tak terhingga untuk diriku. Moga aku lebih tabah, sabar dan kuat dalam menghadapi liku-liku kehidupan yang bakal mendatang ini. Amin..

Tahun ni aku bertuah tau sebab birthday aku kali ni, sama dengan tarikh Maulidur Rasul S.A.W.. so, semua orang dapat cuti sempena hari kelahiran aku tau, haha..

Terima kasih tak terhingga atas semua ucapan oleh kaum keluarga, rakan-rakan.. Mudah-mudahan doa kalian semua dimakbulkan, InsyaAllah.

Haha, aku ni dah macam buat ucapan kat Anugerah Bintang Popular plak kan..kih3.. tapi aku tak kira nak juga wat ucapan ni semua.. ahha.. ok2 sambung balik pada cita td.. Thanks a lot pada housemate tercinta yang ada kat rumah sewa, kebetulan masa ni tengah cuti semester so x semua yang ada cuma yang ada kak zack and ella jek, thanks sgt2! thanks jugak kat ina yg turut same2 celebrate birthday aku.. sayang korang ketat2! sempat jugak lah, kami wat sesi bergambar outdoor special untuk birthday girl ni ha..



Weekend nya plak, aku pon berambus lah balik melaka tercinta nk celebrate bersama keluarga tercinta pule.. tapi gambar bersama famili xde plak.. gambar gambar ada dlm kamera kat adik, terlupa plak nk copy... 
BFF pon turut same meraikan birthday aku and azma.. thanks syg syg.. love u muaahhh!!



*p/s: thanks semua, love ketat ketat!



No comments:

Post a Comment