28 February 2013

Roti Naan Chese Sedap di Batu Pahat

Assalamualaikum semua...

Tahu tak kat Batu Pahat ni memang ada banyak tempat makan yang best best tau! Siyesly, memang heaven gile..haha.. kat sini kan ada mee racun, briyani gam, asam pedas, kerang sambal a.k.a kerang bakar dan macam-macam lagi lah.. dah hampir 4 tahun aku kat batu pahat ni tau jadi warga UTHM.. Alhamdulillah, dah nak habis dah perjuangan aku kat sini.. insyaAllah engineer to be, amin.

Since Batu Pahat ni memang terkenal dengan makanan yang best -best, aku kalau keluar kat Batu Pahat ni memang pergi jalan jalan cari makan jek la..heheh... lepas dah makan nanti mula lah kunun kunun nak diet sebab asyik makan jek..hahahaha... biasa lah nama pun perempuan kan.

Sebelum ni aku pernah share kan kedai makan Cuppacake B'Licious , tadi pun aku pergi lagi tau bawak adik aku..hehe.. dia saja datang Batu Pahat ni nak berjimba jimba dengan aku. memandangkan die lah yang bagitahu aku pasal Cuppacake B'Licious, so mestilah wajib bawa beliau ke kdai makan tu kan..hehe..



Hari ini aku try kek German  Black Forest, ok lah untuk pengemar black forest memandangkan aku tak minat sangat black forest aku rasa ok lah..haha sebab aku ni peminat kek coklat yang tegar ye..kihkihkih.. yang bawah nya pula aku order air limau suam je memandangkan aku tengah puasa cafein dan ais, heeee next time aku story nape aku puase ya! 

ha.. berbalik pada cerita yang sebenarnya roti naan cheese yummy sedap sangat kat batu pahat ni ha..hahha.. sedap sangat roti naan cheese ni tau
dia punya cheese perghhhh macam pizza tau! hehe..

 
sedap kan! 
kalau datang kedai ni wajib makan roti naan cheese + ayam tandori
pergh memang terangkat wa cakap sama lu
hehehehehe


Selain tu, makanan yang best kat kedai ni ialah bubur ayam. sedap!
so apa lagi jom lah datang.. 
btw, aku terlupa pula apa nama kedai ni..hihi.. ampun ya ibu ibu bapak bapak





No comments:

Post a Comment