18 February 2013

Final year final semester

Assalamualaikum semua...

Hari ni, sem 2 dah pon bermula.. ini last perjuangan aku, final year final semester untuk degree. Alhamdulillah, lagi 4 bulan aku akan habis belajar, bekerja.. wah wah wah.. rase macam takut pun ada..

Sebenanrnya yang aku nak share kat korang ni, pasal jadual kelas aku la..alahai, dah lama xde kelas malam bile dah jadi final year student ni tiba-tiba kena hadap kelas malam. Bukan setakat sehari dua tapi tiap-tiap malam ok, huwaaarghhhhhhh.. Isnin ok la, aku suka sangat haha sebab nya tak ada kelas langsung, tapi selasa petang dan malam ada, lepas tu rabu sampai jumaat semuanya kelas malam... hahah..ok siang tak ada kelas.. ermmmmm mungkin saja nak suruh aku siap kan final year project kan.. kau memang saja kan...

Selamat lah aku tak balik batu pahat lagi, sebabnya bukan ade kelas pun hari isnin.. ok, nak kemas-kemas petang ni nak kena balik sana.. Alahaiiii malasnya! Tak suka balik sana.. haha..



*p/s: Semoga semuanya dipermudahkan Allah, amin..
 

No comments:

Post a Comment