24 February 2013

Burger Bakar Abg Burn di Melaka

Assalamualaikum semua...

Dah pernah cuba burger bakar abg burn tak? Femes tau burger bakar abg burn ni... tapi aku tak sempat pulak nak kenal siapakah gerangan "abg burn" ni ha.. 
Petang semalam, ecah twitt ajak pergi makan burger balar abg burn. Kebetulan aku dah memang nak balik melaka, so on jek la.. Lagipun aku dah pernah sampai before this dengan adik aku, so tak ada masalah lah nak cari tempat kejadiannya.  
So, kami pun pergilah dinner kat selera kampung, semata-mata nak menjayakan misi memakan burger bakar abg burn ni ha... so untuk pengetahuan korang, abg burn dah buka cawangan dia kat melaka tau kat Kg. Morten..alah kat tepi sungai melaka jek tu... seronok lepak situ malam-malam tau..




Pelan Lokasi Burger Bakar Abg Burn Melaka

so..ape lagi cepat-cepat lah pergi makan burger bakar abg burn ni tau.. aku dah pergi, korang bila lagi?? haha..annoying gila kan ayat aku ni..hehe.. Kalau tak caya tengok ni ha, bukti kenapa korang kena pergi..



Haaaaaaaa..... see! 
sedap kan beger tu bertingkat tingkat lagi..kelas kau jah! haha.. 
dah boleh jadi model untuk burger bakar abg burn ni 
kan kan kan.. 



bersama ecah, bahagia jek muka memasing dah dapat makan burger bakar abg burn
erkkkkkkk.. alhamdulillah
bila perut kenyang hati pon senang hati lah kan!
gegegegegegeg



hahaha amy dengan gaya joyah nye, sibuk bercerita ntah ape yg joyah ni tengah cerita pon 
aku dah tak ingat..hahha..ampun amy!



tasya dan yati khusyuk dengar amy bercerita la ni..hahahah



kami berlima tanpa azma a.k.a jemah..haha






*p/s: pada sesiapa yang belum cuba lagi tu, apa lagi pergilah cuba..tau tau!






No comments:

Post a Comment