25 February 2013

Lembaga Perumahan Melaka

Assalamualaikum semua...

Hari ni tak lah busy sangat, tapi badan dah terasa letih yang amat.. nape erk? nie yang nak cari vitamin untuk badan...haihhh, buat kerja sikit tapi letihnya lama..alahai... ha, aku tengah tengok produk2 yang best kat pasaran sekarang ni..

Benda yang buat aku letih ni, bukan buat apa pun.. aku pergi collect data kat lembaga perumahan melaka (LPM) untuk projek sarjana muda(psm) a.k.a final year project(fyp). Nak pergi dah kena harung jem, 1 jam drive..penat woo even aku dah biasa drive melaka-batu pahat sorang2 tapi kalau jem memang letih..
Lagi tambah letih, bila aku dah pergi collect data then baru sedar yang data aku perlukan aku tak dapat, aku terlupa! alahai, baru umur 23 tahun dah nyanyuk..mak!!!!!!!!!!! tolonglah anakmu ini..sobss....
so, esok kena lah aku call semula.. kalau kena pergi LPM semula ayoyoyo manyak penat woooo nak drive..
Kalau collect data tak betul maknanya mati! hahaha... tak lah sampai mati kan tapi susah lah aku, kalau data tak betul macam mana nak proceed buat psm..

Lembaga perumahan melaka terletak di tingkat 10 bangunan pknm ni tau..alah bangunan ni sebelah mitc, senang jek kan nk cari...



*p/s: hope esok dapat collect data, amin..

No comments:

Post a Comment